dag 1 en 2 reis ernaartoe - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu dag 1 en 2 reis ernaartoe - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu

dag 1 en 2 reis ernaartoe

Blijf op de hoogte en volg Willem en Monique

26 Mei 2015 | Verenigde Staten, Denver

goooodmorning everyone,

Daar zijn we, gezond en wel geland op amerikaanse bodem. Maar poepoe, toch wel beetje stressig allemaal. Kreeg thuis boardingpassen al niet geprint, paspoorten moesten gecheckt was de melding.... Slaat bij mij paniek al toe. Maar enfin, blijkt dat toch bij de meesten zo te zijn. Half 6 werden we opgepikt door Leon, en mooi voor 8 uur op tijd daar. Daar ingecheckt, zonder problemen, en de vlucht op tijd vertrokken. Na ong. 9uur vliegen, de tussenstop op chicago. Een megavliegveld! We hadden maar 1 uur en kwartier, en dan moet je koffers weer van de band halen, de amerikaanse toestanden douane check, vingerafdrukken, foto, ondervraging wat je komt doen, nog ns vingerafdrukken. Tjonge jonge.. Koffers weer in transfergedeelte afleveren, en toen konden we al boarden.
Deze vlucht 2,5 uur, aardige amerikaanse buurvrouw, die ons ongeveer haar hele levensverloop in kort vertelde, haha. Toen we geland waren werden we al door haar man e n zij uitgenodigd om a beer te komen drinken, want we komen er langs als we naar rockies rijden. Leuk, maar gaat vandaag niet meer lukken.
In denver taxi (yellow cab) gepakt r. Hotel, waar we ook weer zeer joviaal werden ontvangen alsof je er al jaaaaren komt. Inmiddels waren we al bijna 24 uur op de been, dus redelijk meug. Effe snel wat gegeten bij mexicaan, en toen bedje in. Nu hier half 6, smorgens.

Zometeen ontbijten, camperverhuur bellen hoe laat we camper kunnen ophalen, en dan begint echt de vakantie. Eens de wallmart opzoeken voor de eerste boodschappen, en dan op naar rocky mountain national park. Daar de eerste 2 overnachtingen gereserveerd op moraine park campground. Vanavond hopelijk buiten in de natuur aan t kampvuur, met een boekje, pilsje, wijntje!

Jullie horen van ons..

Dikke x

• 26 Mei 2015 - 18:08

Peter:

Heftige reis.
    Nu kunnen jullie pas echt gaan genieten.
    Heel veel plezier.

• 26 Mei 2015 - 18:39

Pama:

Alvast een goed begin dus! Geniet en maak mooie foto's zodat wij later nog meegenieten.
    Dikke kus,
    pama

• 26 Mei 2015 - 18:59

Lia:

wat een avontuur gaan jullie aan ! Super !
    Geniet !

• 27 Mei 2015 - 23:37

Bassie:

Nou fijne vakantie gewenst vanaf de campinf in Assen. Ben alleen een weekje eerder thuis

• 28 Mei 2015 - 07:57

Nancy:

Geniet ervan!

• 28 Mei 2015 - 19:17

TilPau:

Hey Monique en Willem,

het is wat met die Amerikanen hè. Alles checken en altijd overdreven vriendelijk. Geniet maar van de komende dagen/weken in de natuur waar het heerlijk rustig is en je lekker kunt bijkomen. Wandel ze en we houden de blog in de gaten.

• 29 Mei 2015 - 10:43

Tries:

Veul plezeer, geneet mit volle teugen want dit nump uch geine mje aaf! knuffie

• 29 Mei 2015 - 18:02

Kitty En MJ:

Beleef en geniet het leven. Wees allert en vertrouw niet iedereen. We volgen jullie en leven helemaal mee met deze reis. Het is bijna of we er zelf bij zijn. (lol) Knuf van ons.