Dag 15 tm 18 - Reisverslag uit Fort Lupton, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu Dag 15 tm 18 - Reisverslag uit Fort Lupton, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu

Dag 15 tm 18

Blijf op de hoogte en volg Willem en Monique

13 Juni 2015 | Verenigde Staten, Fort Lupton

hidihi, zijnwe weer, nu net weer grens utah naar colorado gepasseerd. Inmiddels vijf staten gehad, colorado, wyoming, montana, utah en idahooo. En 5000 kilometertjes verder.

Dag 15
Vanuit de zeer drukke camping in slc ( weinig geslapen), op tijd weer op weg naar craters of the moon. Een park, met eigenlijk een maanlandschap. En idd, heel apart, na de groene bergen.nu een zwart kraterlandschap, apart. Een kortebweg erdoorheen, maar veel stops, en op gegeven moment ben je wel klaar met het steeds uit- instappen, dus naar de camping, ook midden in park, en van de zeer hete zon genoten. ( en bier en de wijn ofcourse)

Dag 16
Vanuit craters naar canyonlands, een niet zo bekend park, maar... Fantastisch. Een groots uitzicht over een canyon, hoorden van aantal mensen dat t zelfs mooier zou zijn dan grand canyon. Hopelijk laten de fotos beetje zien hoe t was. Hebben we een camping net buiten park, zien we een bekend gezicht. Zoo toevallig, weet niet of ik dat verteld heb, maar in de rockies hebben we een nederlands meisje ontmoet met wamdelen, en zij was in haar eentje 3,5 door us aan t rondreizen, 25 jaar. Vonden we zo knap. Maar verder geen namen of zo uitgewisseld, en dik 2 weken later staat ze naast ons op de camping. Hele avond heeft ze gezellig bij ons gezeten, ze had even dipje. Dus dit deed haar even goed.

Dag 17
Nog een dag canyonlands, een trippel gemaakt van dik 3 uur, weer eens wat anders daar in die rode droge omgeving. Gelukkig voor wimmel geen slangen tegengekomen. Het weer is echt super. En het is er een walhalla voor de offroad rijders, gigantische wegen, met name white rim road, nancy en guido, onthouden!! Eentje voor jullie, hebben pictures.Weer op,de camping spaghetti gekookt voor wendy en ons, ze eet bijna alleen maar van dat droog oplosvoedsel, dus dat heeft haar goed gesmaakt, haha. Ze heeft mooi alle restjes opgesmikkeld.

Dag 18
Deze dag naar arches, waar ( naam zegt t al), veel bogen staan. Ook weer die knalrode plateaus, en erg mooi, die bogen. Maar wat n drukte hier, pff, filerijden met parkeren, en achter de meute aan tjokken naar de arches toe. Mooi, maar in de middag goed geweest. Een mooie camping opgezocht langs de colorado river, die erg hoog staat. Er heeft schijnbaar een dag eerder een gigantisch noodweer rondgeraasd daar( resten van een orkaan in mexico zeggen ze?). Genoten van de zon, hamburgers op t vuur, wij willen nog niet naar huis.

Dag19
Vandaag dus, op weg richting rocky mountains, terug naar waar we begonnen zijn. Nog 150 miles to go. Daar morgen dentrail ridge road rijden, die was dicht vanwege sneeuw toen we 3 weken geleden daar waren, maar nu geopend is.,en hopelijk krijg ikdan willem toch nog op een knol ( zoals hij het zegt) kan rijden om door de rockies te rijden. We shall see.

Ik zeg, howdie, kiss u all.

• 13 Juni 2015 - 18:07

Marlies:

Nou is het wel goed geweest ben weer blij als ik jullie donderdag zie.
    geniet nog een paar dagen en tot Donderdag xxx

• 13 Juni 2015 - 21:51

Peter:

Dit lijkt me helemaal geweldig.
    Nog heel veel plezier de laatste dagen.

• 13 Juni 2015 - 22:14

Lia:

Hidiho, MoWi,

Niet te geloven, hoe durven jullie dit toch maar !! Wat een avonturen, over 20jaar praten we er nog samen over!
    hi,hi.
    wat goed om te lezen dat jullie er samen zo van genieten, dat doet mijn hartje goed. Heb nog met jama gebeld, daar is ook alles o.k. . Ze mist jullie wel.
    Lieve mowi ga zo verder met genieten, wacht op het volgende verslag !

Liefs PeLi xxxx

• 14 Juni 2015 - 18:46

Patries:

Hey friends,
    weer smullen met dit verhaol. Super dat geer zwa geneet. Ben zwa benuud nao de foto's en verhaole.
    geneet nog de de letste dagen en dan weer truk nao ut Grand Catsopia. knuffie

• 15 Juni 2015 - 20:48

Léon:

Howdy,

Met het eind van de vakantie in de States in zicht, alweer een mooi verhaal er uit geperst!
    Gezien op dit moment dat het dagboek toch alreeds 410 keer is bekeken geeft toch aan dat we allemaal zeer benieuwd zijn naar jullie verhalen en foto's.

See you in a coupple of days!
    Goeie terugreis!

Léon