Dag 12 tm 14 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu Dag 12 tm 14 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu

Dag 12 tm 14

Blijf op de hoogte en volg Willem en Monique

10 Juni 2015 | Verenigde Staten, Denver

Hi there,,how are you ? ( standaard vraag dienamerikaan aan je stelt als je ze tegenkomt).

Hier weer verslagje vanuit de states, nu vanaf salt lake city.

Vrijdag 5 juni

Nadat we blog bijgewerkt hadden vanuit glacier, op terugweg in een bunkhouse een burger verorberd, gewoon een lunchmenuke gepakt, meer dan genoeg. Dus eens een keer gemakkelijk..maar ach,,steak of visje op vuur smaakt beter.

Zaterdag 6 juni

Helaas verlaten we het zeer mooie glacier weer, het is prachtig weer, dus de laatste uitzichten zijn voortreffelijk. Hier komen wee zeker weer terug, hopelijk dan de going to the sun road open. Maar daR was t zeker niet minder mooi om. Vandaag dus een lange reisdag, tussendoor bij walmart weer flinke voorraad aangevuld,en uiteindelijk na 380 miles bij como lake een camping gezien. Komen we daar, full... Baluh. Komt er een man langs, die had meer dan genoeg plaats over, zei hij, dus we konden nog best achervhem staan. Nou grAg, geen zin meer om door te rijden. Hij, dean, was daar alleen met zn hond sage, en zn pruimtabak en zn woda-orange haha. Uiteraard hebben we gezellig samen meegedronken, wijn en bier dan. En leuke verhalen uitgewisseld. Gezellige avond. Maar wel gek als je toch hoort dat zo iemand gewoon n gun bij zich heeft..

Zondag 7juni
Vandaag nog doorreis naar craters, maar eerst stop bij sawtooth sildernis. Een geweldige camping aan meer gescoord, mega uitzicht, vlak aan t water, besneeuwde bergtoppen op achtergrond. Wandelingetje gemaakt, ff benen strekken, en dan visje en couscous op het vuur.Hmm, heerlijk. Willlem neemt nog een duik in t meer, ik laat t even aan me voorbijgaan, brrr..

Maandag 8 juni
Weer vroeg vertrek, vandaag r. Craters of the moon. Na n 230 miles, komen we daar vroeg in de middag aan, bizar landschap, zwarte lavabrokken. Daar plekje op camping, loei heet, pff, en dan de loop door dit pArk. Echt apart, dit landschap. Na regelmatig in en uit,,korte loopjes ben je er wel op gegeven moment wel klaar mee, en dan nog met die warmte. Savonds steak op t vuur, en uitpuffen. Wennen aan die hitte hoor.

Dinsdag 9 juni
Rit r.,salt lake city. Besluiten toch om city maar mee te nemen, en pakken n koa camping in de stad. Bwah, wat n drukte, hutje mutje, de ene cMper nog groter dan de andere. Wij vallen in t niet met onze ieniemienie. Maar voordeel, er is een swimmingpool, en douches. Die hebben we week niet gehad. ( maar uiteraard iedere dag ons gewassen hoor..

• 10 Juni 2015 - 15:18

Lia:

Lieve Monique en Willem,
    gweweldig verslag! Alsof je een boek aan 't lezen bent! Glimlachen onder het lezen en : Peter sjiek he: wat een avontuur.
    Wij zitten nu in Spanje, proberen wat bij te komen van alle gebeurtenissen. Met Cristel en Quinn gisteren ge-facetimed, zo lief als je hun dan ziet.
    Voor jullie 2, ga door met genieten en schrijven, dan genieten wij met jullie mee !!
    Liefs Peter en Lia xxx.

• 10 Juni 2015 - 17:00

Marlies:

weer een super verhaal maar kijk uit voor die kerels met gun .
    nog een dikke week en dan zien we en horen jullie verhalen.
    Ik hoop wel dat jullie je nog kunnen douchen ,anders stinkt het donderdag in de auto.
    god Luc en tot donderdag xxx

• 10 Juni 2015 - 20:03

Patries:

Pfffffffffffff wat een geweldige verhalen en belevenissen maken jullie mee. Super om jullie verhalen te lezen. Ik ga helemaal op in jullie verhalen en heb het idee dat ik ook ergens in de camper mee reis.
    ik vind het super toppie dat jullie hier weer zo van genieten. Tot over 1 weekje dan horen we live met un wijntje wat er allemaal de revue is gepasseerd. knuffie

• 11 Juni 2015 - 09:03

Sher:

Wow...wat 'n verhaole! Laes ze idd mit 'nne smile op 't gezich en zeen 't gans veur mich hahahahha...
    Geneet nog ffkes en tot jel sjnel...wille alles werre ;-)

Dikke knuff van os!

• 11 Juni 2015 - 20:58

Léon:

Hey Wilmo,

How are you in the States! Met nog een week voor de boeg en natuurlijk nog vele miles te gaan zullen we jullie weer terugzien met weer een wereldse ervaring rijker en prachtige foto's en spannende berenverhalen met guns en zo!
    Hebben jullie de sunshinelady ook nog ontmoet op de koa in Salt Lake city?

Big Hug! Léon