Dag 19 tm 22 - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu Dag 19 tm 22 - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu

Dag 19 tm 22

Blijf op de hoogte en volg Willem en Monique

16 Juni 2015 | Verenigde Staten, Estes Park

howdy folks,

Laatste verslag vanuit rocky mountains. Morgen helaas ons huis op wielen inleveren, taxi r. Vliegveld en dan om half 6 lokale tijd de lucht in. Wij kunnen nog wel weken blijven, maar mijn mams heeft ons te kenne gegeven dat t welletjes is geweest, haha, dus daar moeten we maar naar luisteren.

• 16 Juni 2015 - 18:32

Lia:

Hallo Monique en Willem,

Aan alles komt een einde, maar wat een herinneringen hebben jullie !
    Als jullie straks alle foto's bekijken denk je: oh ja dat was daar en toen gebeurde dat. Altijd weer iets anders. Graag willen we alle foto's eens zien en de verhalen uit jullie mond horen !
    Goede reis naar huis en heel veel lieve groetjes PeLi xxx

• 16 Juni 2015 - 19:31

Nancy:

Jee,wat is dat snel gegaan! Alvast een goeie terugreis gewenst en wij horen graag alle verhalen..

• 16 Juni 2015 - 19:49

Marlies:

Een goed kind dat naar de mam luistert tot donderdag xxx

• 16 Juni 2015 - 20:50

TilPau:

Hey Monique en Willem,

Helaas komen ook aan alle mooie reisjes een einde. We horen de mooie verhalen wel tijdens een bbq of zo. Goede reis terug en tot as maandag op de pump.

• 17 Juni 2015 - 00:58

Miriam:

Wat gaat de tijd snel!! Jammer voor jullie, maar ben t met mams eens..!! :-) haha
    Heerlijk om jullie verhaal te lezen!! Weer n unieke ervaring!!!!
    Die niemand jullie meer afneemt!!
    Nog veel plezier, geniet en een fijne en veilige reis terug!!!
    Tot snel!!!!! Xx
    Gr Ron en Miriam

• 17 Juni 2015 - 21:09

Patries:

Hey Avonturiers,
    Helaas moeten jullie huiswaarts, kan me voorstellen dat jullie heimwee hebben gekregen haha.
    Een goede terugreis en een dikke knuf en tot snel X