DaG 2 tm 6 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu DaG 2 tm 6 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Willem en Monique Doorn - WaarBenJij.nu

DaG 2 tm 6

Blijf op de hoogte en volg Willem en Monique

31 Mei 2015 | Verenigde Staten, Denver

Hi everybody, there we are again. Het is geweldig in een woord. Nadat we campertje dus hadden, ff boodschappen in wallmart. Mega mega... Maar alle benodigdheden kunnen inslaan, en op naarvde rockies. Gelukkig onze eerste camping in rocky mountain national park gereserveerd, dus daar geen stress meer over. Na kleine 2 uur rijden, aankomst op prachtige camping, meteen hout gekocht, spullen wat opgeruimd en ingeruimd, en kampvuur aan. Meteen genieten. Smorgen sheerlijk wakker worden met 6 herten om je heen, en vele squirrels en chopmunks. Zo brutaal..
Vandaag richtig baer lake gereden voor hike, maar horen dat veel hikes niet mogelijk zijn vanwege veel sneeuw. ( sinds 30 jr zo kaat niet meer zoveel)Dan maar korte route via 4 meren, en lopen dan toch ook al flink in de sneeuw. Mooi..aangezien dus ook de trail ridge road nog gesloten is vanwege veel sneeuw, rijden we deze al gedeeltelijk, en moeten een andere route plannen.
Maar wat n mooie weg, met wallen van meters sneeuw naast je. Amazing..
Campground dezelfde m alleen een andere plek, met wijds uitzicht. Heppie

• 31 Mei 2015 - 20:35

Peter:

Lijkt mij allemaal geweldig.

• 31 Mei 2015 - 22:04

Pama:

Dan maar een paar ski's huren! Mooi dat het jullie zo bevalt, blijf opletten en denk erom: probeer geen beren te aaien!
    groet,
    pama

• 31 Mei 2015 - 22:56

Marlies:

super daar zie ik geniet en veel foto s maken gr xx

• 01 Juni 2015 - 07:58

Truus:

Nice!

• 01 Juni 2015 - 22:17

Patries:

klinkt perfect allemaal! Wat zijn jullie straks weer een ervaring rijker, geweldig!Have fun! x

• 01 Juni 2015 - 22:34

Lia:

schitterend !! Maar zie ik dat goed op de foto's , beren ?? Wauw !! Geniet !!

• 01 Juni 2015 - 23:04

Léon:

Ik zag twee beren broodjes smeren. Oh, dat was een wonder! Och nee, die met de bril was Monique, dan zal die ander wel Willem wezen.
    Veul plezeer in Bear Lake!

• 02 Juni 2015 - 19:13

TilPau:

Ik lees het alweer, jullie zijn weer lekker aan het genieten. De foto langs de kant van de weg komt bekend voor. En een beer spotten is al helemaal top. Op naar nog vele mooie indrukken de komende weken.

• 04 Juni 2015 - 21:33

Roger:

en dit is pas het begin...... nog zo veel moois to come. Enjoy :)

• 04 Juni 2015 - 23:06

Nancy: